Avapauguks on võrdlustest 175 hj turbomootoriga Mini Cooper S'i ja Mazda MX-5 160 hj vahel. Selgub, et Mini on Mazdast palju raskem ning kokkuvõttes ebamugavam kui tagaveoline pisisportauto, mil on parem tunnetus, juhitavus jne. Kiiruses jääb võimsam Mini siiski peale, kuigi Jason Plato eelistab Mazda pakutavat rõõmu rohkem.

Sisse põigatakse Suurbritannias levima hakanud iseteenindusega autoremonditöökotta Pit Start, et saada teada, kas ise oma auto kallal nokitsemine on siis odavam ja kiirem teenindusviis kui selle töö siiski tavalisele teenindusele usaldamine. Selgub, et iseteenindus võtab küll veidi kauem aega, ent on kõvasti odavam.

Käbedaks testiks on Tom Fordil sel korral ees Toyota Urban Cruiser. Proovile pannakse selle nelikveosüsteem, külastades sisesuusamäge, mida mööda masin eriti kaugele ei roni. Ford leiab aga, et Urban Cruiser on kõige keskkonnasõbralikum nelikveoline, mis täna turul saada on, kuna emiteerib vaid 130 g CO2/km. Kõrge hind veab autokese siiski lõpuks skooritabelis päris alla.

Johnnyl avanes võimalus sõita ECTO-1 numbrimärki kandva autoga, milleks on loomulikult üks kuulsamaid filmisõidukeid - Ghostbusters'i ametiauto. Tegu on 1959. a. Cadillac Miller Meteoros'e kiirabiversiooniga. Ringi tiirutamisele lisaks külastatakse sellega ka üht hotelli, kus väidetavalt kummitab.

Tiff Needell sooritab uhiuue Aston Martin V12 Vantage'iga kiire testi käigus õhulennu, mis on saate senistest analoogidest kõige võimsam. Kui Astoni jaoks raha napib, soovitab Johnny odava alternatiivina mõelda Jaguar XJS V12 peale!

Koos Tomiga ehitab Johnny spetsiaalsõidukid tagaratastel liikumiseks, millega õnnestub neil päris korralik avarii korraldada. Toyota MR2 ja Smart ForTwo jõuavad siiski päris pikalt tagaratastel liikuda, kuni üks saatejuht ei saa jätta kasutamata võimalust teisele külje pealt sisse keerata...

Fifth Geari viimase osani jõuad fännisaidi FinalGear.com vahendusel.