Maserati sõnul on tegemist margi ajaloo esimese neljakohalise avaautoga. Tekstiilkatusega härrasmehe muskelauto on kabrioletiks kohandanud endiselt Pininfarina disainistuudio, kust mingeid maitsevääratusi oodata pole tavaks.

Esimene neljakohaline kabriolett Maserati ajaloos pakub omas segmendis kõige pikemat teljevahet, nii et oodatavasti on tagaistmele võimalik tõepoolest reaalseid inimesi sokutada. Või nagu Maserati asja ametlikult kokku võtab: „Tagaistujad ei mängi enam kõrvalrolli vaid on eesistujatega koos peaosas."

Esialgu müüakse masinat GranTursmo S pealt võetud 440 hj 4,7 V8 mootoriga. Tulevikus võib lisanduda ka lahjem 4,2 V8, mil tallis 35 hobust vähem. Kevadel müüki liikuva avaauto ametlik avamine toimub Frankfurdi autonäitusel.