Kuna selle kaht varianti, Coupé ja Aperta, valmib ainult vastavalt 500 ja 209 eksemplari, siis pole ime, et see on väga hinnaline ja hinnatud sõiduk.

Möödunud detsembris oksjonil müüdud LaFerrari leidis uue omaniku 5 743 500 inglise naela eest, mis muudab selle väärtuslikemaks enampakkumisel müüdud 21. sajandi autoks. Meie rahasse panduna siis 6,77 miljonit eurot.

Ferrari arendab aga juba LaFerrari mantlipärijat, mis ilmub täpsustamata ajal perioodil 2020-2022. a. Ettevõte on seni eelistanud oma "lipulaeva" välja vahetada mitte enne kui kümne aasta järel, aga kuna konkurents tiheneb, siis muutub ilmselt ka nende ilmumisgraafik tihedamaks.

LaFerrari (Foto: tootja)

Ferrari tehnikadirektor Michael Leiters selgitab, et plaan on luua midagi innovatiivset. "See ei saa olema vormel 1 mootoriga sõiduauto. F50 kasutas ju F1 mootorit, aga seda tuli parema sobivuse nimel palju muuta."

Rivaal Mercedes läheb aga just seda teed, et plaanib oma Project One'ina tuntud tulevase hüperauto südameks oma F1-tehnoloogiat.