• Esimesed maskeeringuta fotod uuest S-klassist
• Uue MB S-klassi välimus stiilsem kui võis arvata
• Esmaesitlus 15. mail Hamburgis

Spioonifotograafidel õnnestus auto aga tabada juba kaks kuud enne auto avalikustamist ilma ühegi maskeeringuta.

Arvestades maskeeritud prototüüpide vaoshoitud ilmet, võis oletada, et uus S-klass tuleb üpriski tagasihoidliku välimusega auto. Nähes aga lõpptoodet selgub, et Mercedese kamuflaaži-meistrid on teinud kiiduväärt tööd. Katete all oli peidus sootuks ilusam auto kui arvata võis.

Massiivne radiaatorivõre meenutab kunagist F700 kontseptsiooni, autol on ohtralt LED-tulesid nii ees kui taga. Sarnaselt uue E-klassiga on ka S-klassi tagatiiva kujundusest kadunud veidra ilmega tiivalaiend.

Kahtlemata teeb lisanduv kõrgtehnoloogiliste "vidinate" hulk juba sel suvel müügile jõudvast autost kõige eesrindlikuma S-klassi läbi aegade. Elektrooniliste uudisasjade tulvast olgu mainitud näiteks süsteem, mis kaamera abil teed jälgib ja vastavalt vedrustuse tööd juhib. Iga ratta töö kohandatakse vastavalt tema alla jõudvatele kühmudele-lohkudele.

Auto massi kahandamiseks (ja kütusekulu vähendamiseks) võetakse rohkem kasutusele alumiiniumisulameid. V6-otto- ja diiselmootorite ja V8-ottomootori kõrval jõuavad S-klassi mootorikatte alla ka neljasilindrilised diislid.

Tulemas on ka laetav hübriid, kuigi veel pole kindel, kas otto- või diiselmootoriga. Igal juhul suudab see lühikesi vahemaid läbida ainult elektri jõul ning panustab asjaosaliste sõnul ökonoomsusele, mitte dünaamikale.

"Tavapärase" pikendatud teljevahega versiooni kõrvale ilmuv veelgi pikema telgede vahega luksuslik Pullman versioon hakkab asendama kurva saatusega Maybachi mudeleid. CL asemele kavandatakse uut S-klassi kupeed, võimatu ei ole ka neljakohalise S-klassi kabrioleti sünd. Eestis enimmüüdud S-klassi versioon - nelikveoline – saabub meil müügile septembris.