Honda salatsemine on arusaadav, sest tehisintellektiga sõiduautosid arendavad tasapisi mitmed autotootjad. Tunnetav, tundev, tundeliselt reageeriv auto võib olla järgmine samm edasi isesõitvatest autodest.

Honda on üldse viimasel ajal võtnud ette mitmeid uuendusi, alates reklaamiinimeste ukse taha ajamisest uudse, ümara koosteliini kasutuselevõtuni. Suure tõenäosusega tuleb vesinikmootorite läbimurre just Jaapanist ning Honda on selles vallas üks pioneere. Mis see “armastava auto” loomine siis kõige selle kõrval lõpuks ära ei ole!

Tuleviku tundeline auto ei piirdu üksnes autojuhtimisega inimese asemel vaid võib juhtida ka autos sõitjate elu. Näiteks mõõta nende pulssi ja hinnata tervislikku seisundit või aidata riietuse valimisel. Ei mingit maitselagedust või “mul pole midagi selga panna”-draamat enam.

Ka poodiminekust saab tulevikus saksa täpsusega sooritatud missioon: auto ütleb, mida osta ja kui siis kotti satub kogemata üleliigne komm või siider, saadetakse sõitja auto kõrvale jooksma…

Kuidas see kõik võimalikuks saab? Empaatiline Honda saab peale “tunnetemootori”, mille mõtlevad/mõtlesid välja ja panevad kokku IT-ettevõtte Softbank insenerid.

See mootor, mis suudab mõõta tundeid ja neile adekvaatselt reageerida, määrab kõigepealt ära, mis tundega juht autosse istub, peab temaga maha pikema vestluse ja siis – kuivõrd ka autol endal on tänu nutikale mootorile tunded – otsustab, mis saab edasi.
Loe edasi siit