Kõlakas: nostalgialaksu all Renault toob teedele taas Moskvitšid
Tänavu oktoobri alguses esitas Renault’ Rospatendile taotluse “Moskvich”- kaubamärgi ja logo registreerimiseks. Asjatundjate sõnul on see esimene konkreetne samm, et legendaarne vene autobränd uuesti ellu äratada.
Moskvich või vanamoodsalt Moskvitš suudab tänapäeval jätkuvalt paljusid kõnetada. Kes on vaadanud ETV-st “ENSV” sarja, kel on omal või tuttaval vana “mosse” kuuri all… JSC Renault Russia igatahes teab, kuidas Venemaal teistest eristuda ja inimesed autosalongidesse tagasi tuua ning andis tänavu 7.oktoobril sisse Moskvich «Москвич» – kaubamärgi ja logo registreerimise taotluse.
Taotlus hõlmab nii brändi kõikvõimalikke eri kirjaviise (Moskvich, Москвич, Moskvitš?) ja kaheksat mudelinime, mida kasutati nõukogude ajal masstoodetud sõidukitel: alates «Москвич-400» kuni viimaste АЗЛК (Автомобильный завод имени Ленинского Комсомола) tehases toodetud «Святогор» ja «Князь Владимир» mudeliteni. Renault idee on kujundada Moskvichist venelaste jaoks taskukohane bränd, nii nagu seda globaalselt on Dacia.
Loe edasi (klõpsti)