Alustame väiksemast ja selleks on sel korral hoopis E-klass. Mercedese võrratult soliidne ja mugav limusiin on saanud Kichererilt 20-tollised kolmest osast koosnevad alumiiniumveljed. AMG kerepakett on sel juba tehasest küljes.

Lisaks eelnevale muudab limusiini aerodünaamilisemaks terve komplekt süsinikplastist detaile Kichererilt endalt. Menüüs on spoilerid nii ees kui taga, küljepeeglikorpused jm. Sportväljalaskega auto istub ka tavalisest madalamal, ent millised selle dünaamikanäitajad täpselt on, pole tuuningufirma veel soostunud teatama. Küllab järgnevast C-klassist siiski kõvemad.

Sakslaste teine projekt kannab nime C 63 Supersport ja siit on juba süvenematagi midagi karmi loota. C 63 AMG on saanud samuti hulga süsinikplastist detaile. Neid leidub nii kapotil, esivõres, bamperites kui küljepeeglitel. Ka tagadifuusor on süsinikust. Päevatuled on aga LED’id.

Salongi paigaldati vaid uued põrandamatid ning vahetati välja rool. Sportlikuma ja musklilisema vastu. Mootorikatte alt eemaldasid Kichereri spetsialistid elektroonilise piiraja, mis takistas autol täit 550 hj võimsust ja 630 Nm väänet arendada.

Omalt poolt varustas Kicherer C 63 Supersporti ka uue vedrustuse ning elektroonilise piiratud libisemisega diferentsiaaliga. Brembo pidurisüsteemi ümbritsevad 20-tollised valuveljed, mis kannavad ees 245 ja taga 275 mm laiuseid rehve.