Lihtsate disainijoontega autol on mitmeid efektseid detaile, näiteks tuuleklaas, mis justkui lookleks umber auto, asümmeetriline katuseluuk, ees ja taga erilise disainiga LED-tuled. Innovatiivne on ka tuuleklaasi puhastamine – selleks ei kasutata kojamehi, vaid suure surve all pihustatavat õhujuga. Küljepeeglid on asendatud A-piilaritesse paigaldatud kaameratega.

Naimo interjöör on disainitud edasi andma rahulikkust ja kasutatud on palju käsitööna valmivaid materjale. Põrandal ja ustes on kaetud Korea tammega, veel on salongis kasutatud Korea „Han-ji“ paberit. Traditsiooniliste elementide kõrval on käiku lastud ka modernsed elemendid nagu näiteks TOLED näidikutepaneel ja erinevate seadete ühendusvõimalus.

„Naimo on ideaalne tasakaal innovatsiooni, kõrgtehnoloogia ja Korea traditsiooni vahel. See ideeauto on tugevalt mõjutatud Korea kunsti ja käsitöö ehedusest ning graatsiast, aga samas sisaldab ka kõrgtehnoloogia parimaid saavutusi, et pakkuda sõitjale parimat kogemust,“ kommenteeris Kia peadisainer Peter Schreyer.

3,9 meetri pikkusel autol on üsna pikk teljevahe, oma helde laiuse ning kõrgusega (vastavalt 1,844 ja 1,589 mm) pakub Naimo kõigile sõitjatele mõnusalt palju pea- jala- ja õlaruumi. Ideeautol ei ole B-piilareid ja tagumised uksed avanevad tahapoole, pagasiruumi luuk avaneb kolmes osas.
Elektrimootori võimsuseks on 80 kW, maksimaalse pöördejõuga 280 Nm, andes auto tippkiiruseks 150 km/h.

Akudes kasutatakse liitiumioonpolümeeri ja akupaki mahuks on 27 kWh, mis võimaldab autol sõita ühe laadimisega 200 km. Kiirlaadimisega saab akud 80% täis laadida 25 minutiga, tavalaadimisega saab akud 100% täis viie ja poole tunniga.
Naimo ja Kia teised elektikontseptid Venga EV ja POP läbivad kõik testperioodi, et analüüsida autode sõiduomadusi ja sobivust masstootmiseks.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!