Kasutatud Dacia Dusterid on kallimad kui uued!
See meenutab juba nõukogude aega, kus samuti autosid ei suudetud toota piisavas koguses ning kasutatud sõidumasinad olid uutest kordades kallimad. Peamiselt Ida-Euroopale ja Venemaale mõeldud Dacia kõik mudelid on vanasti kapitalistlikuks maailmaks nimetatud Läänes nii hästi kaubaks läinud, et algselt plaanitud turgudele neid vahepeal piisava kiirusega ei jõudnudki. Kas pole kentsakas lugu?
Ei taha inimesed elektriliselt sulguvat tagaluuki jms. liigset jampsi, mille eest ka kõva raha välja käima peab. Mõnes riigis ka Renault’ nime all turustatava Dusteri hinnad algavad Eestis 155.000.- kroonist ja see on ju ühe, heal juhul kahe suure võileiva hind! Miks teeb Dusterist säästuautode kuninga ja parima Dacia, vaata videost!
Prantsusmaal ongi seis, kus järelturu-Dusterid on uutest hinnalisemad. Kui tahad oma odavauto siiski uuena osta, pead ootama enam kui 7 kuud, mis sellise laiatarbekaubaks pürgiva toote puhul on üllatav defitsiidiseis. Nii kaua oodatakse reeglina tellitud Ferrarisid, Lamborghinisid jmt. Esialgu müüakse umbes 10 000 km sõitnud Dustereid letihinnast tuhat eurot kallimalt.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!