Kas universaalkerega Opel Astra on endiselt kena?
Esmapilgul võiks öelda, et see kompaktne universaal on endiselt kena ning Astra peen ja sportlik joon pole lisandunud praktilisuse arvelt sugugi ahenenud. Pikema olekuga keremass on soliidsem, ent näiteks VW Golf Variant’ist selgelt põnevam ja sportlikum.
Sports Tourerilt loodetakse Astra Euroopa müügis 25-protsendilist osalust. Järgmisena on oodata kolmeukselist ning kabriolettigi. Mootorivalikus on tervelt kaheksa nii bensiini kui diislit tarvitavat jõuallikat võimsusvahemikus 95-180 hj. Uudismootoriks oli juba Astra luukpäral debüteerinud 120 hj 1,4-liitrine bensiiniagregaat.
Saadaval on ka stopp-start-süsteem, juba alates 1,3-liitrisest CDTI ecoFLEX mootoriga mudelist. Auto pakiruum on 500-1550-liitrine ning masinal on peal kõik flex-lõpulised nutikad ja mugavad lisad, mis luukpäral ja Insignial esitlemist leidnud.
Millised need täpselt on, näed Opel Astra videotesti vaadates!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!