Ettevõte üritab Start Engine’i abil SEC’i uute ühisrahastuse reeglite alusel nö. vett katsuda.

Dubuc on juba mõnda aega Tomahawki promonud ja mõned väited on üsna muljetavaldavad. Oma kodulehel ütleb ettevõte näiteks, et kiirendus nullist sajani võtab kõigest 3 sekundit ja sõiduulatus ühe laadimisega on üle 480 kilomeetri.

Startup üritab astuda eksootiliste ja luksuslike elektriliste sportautode üha tihenevatesse ridadesse koos Rimac’i, Renovo, Detroit Electric’u ja teistega. Kas see neil ka õnnestub, näitab aeg, ent ühisrahastuse peale panustamine aitab kindlasti eristuda. Seniks on välja pandud mõned auto omadused:

  • Ameerikapärane välimus
  • Maksimumkiirus 257 km/h
  • Panoraamkatus
  • Kiirendus nullist sajani 3 sekundit
  • Üleskäivad uksed
  • Nelikvedu
  • Sõbralik puuteekraaniga kontrollpaneel
  • Meedia ja sisendid
  • Reaalajas 360-kraadised kaamerad
  • Isikustatud seaded ja valitsad
  • Käed-vabad häälaktiveeritavad käsklused
  • Pardaarvuti
  • Navigatsiooniseade
  • Perioodilised tarkvarauuendused
  • Kõrgetasemelised kokkupõrke- ja veaparandushoiatused
  • Eesasetusega juhikoht
  • Üleni alumiiniumist sportlik topeltõõtshoobadega esi- ja tagavedrustus
  • Lame alusvanker
  • Kohandatav õhkvedrustuse kõrgus ja mugavuse aste
  • Alumiiniumist torude- ja monokokkstruktuur
  • Madal raskuskese / Veojõukontroll
  • Suur väändenumber
  • Kaks mootorit ees ja taga
  • Üleni alumiiniumist konstruktsioon
  • Ühekäiguline käigukast
  • R-gate juhtimistehnoloogia
  • Vesijahutus
  • Madal elektromagnetiline kuuldav heli
  • Kolmefaasiline võimsus
  • Madal reluktantsmoment parema müra-, vibratsiooni- ja jäikusenäitaja saavutamiseks