Senisest ruumikam Fiesta on võetud Euroopa pereautode täieõiguslikuks liikmeks. Kuni viis sõitjat ja nende vajalikku vara mahutav auto eristub omas segmendis ka tuntava preemiumi-hõnguga hind aga on jätkuvalt soodne. Konkurentide näguripäevad on määratud kestma.

Uue Fiesta puhul pööratud oluliselt rohkem tähelepanu turvalisusele ning kõrgtehnoloogilistele juhiabidele. “Manhattani” ehk keskkonsooli disain lähtub sõitja tegelikest vajadustest ning tahvelarvuti-sarnane infolust on üks kiiremaid ja loogilisemaid, mida autodes kohanud olen.

Ford Fiesta on aegade algusest peale suutnud järgida ajastu trende ja täita brittide ootusi igapäevasele olmesõidukile. Fiesta on konkurentidega võrreldes mõjunud alati värske ja moodsana.

Võrdlus brittidega on igati asjakohane – neid vaevavad osaliselt samad hädad taristus, mis meidki – enamus vana hea Inglismaa teid on kitsad ja halvas korras. Samuti on nende igapäevane sõiduvajadus sarnase iseloomuga – ühistransport väljaspool suuremaid asulaid on kehva.

Üheksakümnendatel sattus sekka paar põlvkonda Fiestasid, mille sõiduomadused ei olnud just liiga erutavad ning mis mõjusid ajast maha jäänutena ent puudujäägid korvas odav hind ja ulmeliselt taskukohane ekspluatatsioon.

Loe lähemalt Acceleristast.