Katuseluugi esiservadel ja ka tegelikult avaautode esiklaaside kohal on seni olnud kasutuses tuult tõrjuvad võrguribad, katuseluukidel isegi spoilerid. Mercedes-Benz esitles oma uuel, veel müüki tulemata E-klassi kabrioletil lahendust nimega Aircap, mis suunab tuulejoa nii kõrgele, et rahus saab istuda ka teise rea seltskond.

Aircap ehk 'õhumüts' on üpris suur ja silmnähtav tuuledeflektor, mis liigutab kiiremal sõidu muidu üle esiklaasi tagaistmete seljatugede piirkonnas tornaadodeks muutuvad õhuvoolud otsustavalt üle terve sõitjateruumi. Juhil ja kaassõitjal pole enam mingit soengu kaotamise muret, nagu juuresolevalt pildilt näha.

Aircap tuleb juhil ise soovi korral sisse lülitada ning siis tõuseb vastav liist esiklaasi raamilt üles. Mugavuse võitu iseloomustab fakt, et nüüd kerkib üle auto kihutab õhuvool tervelt 20 cm kõrgemale. Aircap on kena lisand Mercedese senisele Airscarfile ehk 'õhusallile', mis puhub peatugedest jaheda ilma korral kaelale sooja õhku.