AutoExpress on saanud Jaapanist kindlaid andmeid, et produkt peaks müügisaalidesse jõudma juba 2011. a. kevadel. Konkurentideks nimetab neljaukseline GT-R järgmiseid sõidukeid: BMW M5, Audi RS6, Mercedes-Benz E63 AMG ja ka Porsche Panamera. Võibolla siis juba Aston Martin Rapide ka.

Neljaukseline GT-R saab sama 5-liitrise V10 mootori, mis praegu teenib Infinity FX50 sportliku linnamaasturi kapoti all ning arendab peale väikest ümbersättimist 420 hj. Nii et GT-Ri 3,8 V6 topeltturbomootorit kiirsedaan ei saagi. V10 abil kiirendatakse sajani siiski vähem kui viie sekundiga ning tippkiiruseks lubatakse 275 km/h. Panamera 4,8-liitrine kahe turboga V8 arendab näiteks 520 hj ning kihutab kuni 300 km/h.

Tavalisest GT-Rist jõuavad sedaanversioonile nelikveoline šassii ja kahe siduriga käigukast. Auto on kahtlemata väga sportlik, kuid on ka selge, et erinevalt ühemõttelisest GT-R kupeest on siin rõhk rohkem luksusel ja mugavusel.