1937. aastal jõudsid esimestena läänepoolkera kõrguselt teise mäe, Ojos del Salado vulkaani, tippu kaks Poola alpinisti J. Wojsznis ja J. A. Szczepanski, öeldakse pressiteates.

Seitsekümmend aastat hiljem vallutati see Andides Tšiili ja Argentiina piiril asuv vulkaan esmakordselt autode poolt. Eales pole ühegi autoga nii kõrgele sõidetud. Mäetipp ise asub nimelt 6892 meetrit üle merepinna, kuid autoga sõideti 6646 meetrini, sest edasi muutus pinnas sissevarisemisohtlikuks.

Ekstreemne üritus registreeriti ka ametlikult Guinness World Records´ poolt, kui “Suurim kõrgus, kuhu autoga sõidetud”.

Nüüdsest seisab mäe tipus ka silt “Maailma kõrgeim parklakoht, Jeep parking only”, sest ükski teine autofirma ei ole sinna tippu veel jõudnud. Proovitud on, kuid siiani ei olnud keegi seda saavutada suutnud.

Viis rasket päeva rühkisid kaks Jeep Wranglerit Saksamaa Extreme Events meeskonnaga pardal mäetippu. Sakslase Mattias Jeschke juhtimisel toimunud reisil läbisid autod tugevaid tormituuli, lisaks langes temperatuur kohati 30 kraadi alla nulli ning hõre õhk pani proovile autode mootorid. Teekond kulges üle liustike, vulkaaniliste liivade ja kaljude, kuid autod jõudsid kindlalt sihtmärgini.

Viimane osa reisist oli kõige raskem. Mõlemad Wranglerid pidid ületama liustiku, kus osa pinnast oli nii libe, et jalutades oleks seal raskusi püsti püsimisega ning jääosa lõpus ootas autosid teravaid lumepurikaid täis pikitud jääväli.

Ainult tänu väga hea dünaamikaga 3.8-liitrise V-6 bensiinimootori ja Goodyear MT/R rehvidele suutsid autod turvaliselt ja kindlalt liustiku ületada.

Kui autod jõudsid oma eesmärgini 6500 meetri kõrgusele, otsustas meeskond nii kaugele edasi sõita, kui võimalik. Kaks Wrangler Unlimited autot, mis selle tulemuseni jõudsid, olid tavalised 4-ukselised Rubicon varustusega Wranglerid.

Lisaks oli autodele paigaldatud tavalised Goodyear MT/R rehvid, elektrooniline kõrgusemõõtja ja vintsid, mida vaja ei läinudki.

Sama Jeep Wrangleri mudel on saadaval ka Eestis.