Uue põlvkonna ehk F10 M5 mootoriks on midagi X5 M ja X6 M kapottide all tuksuva 4,4-liitrise kahe torboga V8 taolist. Tänase auto V10 500 hobujõuga võrreldes on uus M5 võimsam, arendades oma 570 hj. Tänu turbodele on mootor igapäevasel kasutamisel suuremast vabalthingavast ökonoomsem, teatab M-divisjon.

Kaalu langetatakse eelkõige kergemate materjalide kasutamisega: süsinikkiust plaanitakse pakkuda ka katust, ent plaanis on ka kogu platvorm alumiiniumi peale üle viia, kirjutab BimmerFile.

Põhiuudis on aga BMW F1 autodel kasutatava KERS-süsteemi rakendamine M5 peal. Transmissiooni ehitatud elektrimootori tarvis talletatakse pidurdamisel energiat, mille saab minekule lisatõuke andmiseks vabastada salongis oleva nupu abil just nagu vormelis endas.