Jaguari juhatusse kuuluvad isikud on poetanud vaid nii palju, et uus XJ viib on margi ajaloos tehnoloogiliselt seni kõige kaasaegsem. Mis on ka tore ja ainuvõimalik, sest vana XJ on juba nii eakas ja küllap ka kõik Jaguari andunumadki poolehoidjad juba ammu ära tüüdanud.

Uus XJ on vanast kännust väga kaugele kukkunud käbi. Seda on kinnitanud nii spioonifotod kui Jaguari töötajad ise. Jaguar vajab värskendust ja nagu XF on näidanud, mõjub see brändile positiivselt.

Jaguari peadisainer Ian Callum on öelnud, et uus XJ viib XFile jõudnud kupeeliku olemuse veelgi kaugemale ning kavatseb võistelda Aston Martin Rapide’i, Porsche Panamera, Mercedes-Benx CLSi jms elegantsiga.

Jõuallikaiks pakutakse uut 3-liitrist V6 turbodiislit ja bensiini tarbivaid V8 mootoreid. Diisel V8 kohta plaanid puuduvad. Tippmudelit XJ-R toidab ülelaetud V8. Jaguar parandab sel aastal kõiki enda mudeleid, et pakkuda BMW ja Mercedese ning Audi valitsetavas luksusautomaailmas aina paremat ning eksklusiivsemat alternatiivi.