Mini- ja väikeautode seas oli kõige vähem purunemisi — 8,1 purunemist 1000 sõiduki kohta — Toyota Starletil. 12 purunemisega tuli selles klassis teiseks Volkswagen Polo ja kolmandaks Mitsubishi Colt 13 purunemisega. Selles klassis olid viimastel kohtadel Prantsuse ja Itaalia autod Fiat Cinquecerto, Fiat Punto, Renault Twingo ja Renault Clio.

Väike keskautode ehk Saksa klassifikatsiooni järgi Golf klassis oli vastupidavaim Nissan Almera 8,8 purunemisega 1000 auto kohta. Honda Civicu purunemisi registreeriti 11,4 ja Toyota Corollal 11,7. Selles klassis oli viimasel kohal 42,1 purunemisega Fiat Bravo/Brava/Marea.

Keskautode seas oli vastupidavaim 8,7 purunemisega Toyota Carina. Mitsubishi Carismal oli 9,9 ja Audi 80/A4 11,7 purunemist. Renault Lagunal registreeriti samal ajal 35,6 purunemist. ADACi spetsialistid tõdevad, et nii Renault kui Fiat on viimastel aastatel teinud suurt tööd autode vastupidavuse tõstmiseks ja ilmselt on nende uue põlvkonna autod vanadest ka vastupidavamad.

Suurtest keskautodest näitas ennast 16,7 purunemisega kõige vastupidavamana Audi A6. 5-seeria BMWl oli purunemisi 20,7 ja E-klassi Mercedesel 21,7. Selles masinaklassis registreeriti kõige enam rikkeid — 40,9 1000 auto kohta Opel Omegal.

Pea samasugust statistikat teeb tehnoülevaatustega tegelev TUV, kus analüüsitakse 3-11aastaste autode vigu vanuseklasside kaupa. Ka TUVi statistika näitab Jaapani autode keskmisest suuremat vastupidavust. Nii juhtisid kolme aasta vanuste autode seas vastupidavuselt Subaru Justy, Toyota Starlet ja Porsche Boxter, viie aasta vanuste seas aga Toyota RAV4 ja Suzuki Baleno.

Saksa autoklubisse ADAC kuulub umbes 15 miljonit autoomanikku ja klubi autoabi masinad aitavad igal aastal enam kui kaht miljonit teedel hättajäänut. Igal aastal avaldatakse statistilised vigastuste ja purunemiste andmed 4-6 aasta vanuste autode kohta Saksas kehtiva autode klassifikatsiooni alusel.