Popular Mechanics kirjutab, et Volkswageni brändijuht Herbert Diess olevat siiski olnud elektribussikese tuline pooldaja ning ilmselt tänu tema korporatsioonisisesele kihutustööle visioonimasinast nüüd tegelik auto saabki. Ka aastanumber on välja öeldud - 2022.

I.D. Buzz ehitatakse Volkswageni uuele elektriautode platvormile nimega MEB (Modular Electrification Toolkit), mis peaks masstoodetud autol debüüdi tegema juba aastal 2020, kui Volkswagenil tuleb välja elektriline luukpära. MEBi konstruktsiooni puhul on aku põrandapaneelis nagu Teslalgi. I.D. Buzzi saab olema võimalik tellida ka neljarattaveoga. Elektrimootoreid on kaks, need asuvad esi- ja tagatelgede juures.

Popular Mechanics märgib, et tänu kõigi jõuülekande osade sellisele "pakendamisele" (kõik elemendid on madalal šassii alumises osas) on võimalik raamile ehitada väga ruumikas kere - just nagu originaalbussilgi. Nagu Volkswagen ise teatab, on masin välistelt mõõtmetelt kompaktse kaubabussi sarnane, sees on aga ruumi umbes sama palju kui suures linnamaasturis. Tehakse ka kaubaveoversioon.

Kui masin tootmisse jõuab, peaks sel olema küllaga võimalusi istmete ümber paigutamiseks ja lisaks ka kolmanda taseme isejuhtivus (see tähendab, et sõitmisel peab küll silma peal hoidma, aga I.D. Buzz saab teatavates stsenaariumites hakkama roolimise, pidurdamise ja kiirendamisega.