Otto nime kandev veok on Uberi arendatav. Uberi ja Anheuser-Buschi (Budweiseri õlle tootja, mida Otto vedas) esindajad teatasid, et juht teekonna jooksul praktiliselt roolis ei istunud. Ta küll monitooris pidevalt sõitu, ent jälgis kõike hoopis veokijuhi magamiskohalt. Inimjuht haaras rooli vaid siis, kui oli vaja kiirteele ja sellelt maha sõita.

Sõidu keskmine kiirus oli 89 kilomeetrit tunnis ja tegu on esimese sellise veoga, mille puhul autonoomse veoki abil raha teenitud. Ottole maksti tööotsa eest turuhinda ehk 470 dollarit. Enne reede varahommikul tehtud erakordset vedu oli vaja ka osariigi valitsuse käest luba saada, lisaks jälgis veoki teekonda liikluspolitsei. Colorado ja suurem jagu muid USA osariike ei keela samas kuidagi spetsiifiliselt isejuhtivaid veoautosid.

Transpordieksperdid ennustavad, et just kaubavedude, mitte eraautode vallas võivad esimesed isejuhtivad sõidukid teedele ilmuda. Isejuhtimise tehnoloogia sobib pikkade vahemaade jaoks, mille jooksul ette tulevad sündmused on suhteliselt kergesti ennustatavad.