Ligemale kolmandik inglasi usub, et BMW juhid on veidi kahtlased ennasttäis ärimehed, iga kaheksanda meelest aga istub Mercedes-Benzi roolis pangategelane.

Volkswagen Camper buss – see tähendab hipisid, Volkswagen Põrnikat peetakse aga hoopiski juuksuri liiklusvahendiks.

Toyota Priuse juhid peavad end poolenisti pühakuteks ja Subaru märgiga auto roolis on mõistagi liiklushuligaan. Sedasorti stereotüübid eksisteerivad paljude brittide meeltes, kinnitab uuring.

OnePoll.com poolt läbiviidud uuringust tulenevalt usub kolmandik brittidest, et auto näitab inimese iseloomu, kaheksandiku meelest näitab auto inimese olemust enam kui miski muu.

Aga kolmandik on veendunud, et nende autovalik ei näita nende endi iseloomuomaduste kohta absoluutselt mitte midagi.

Loe lähemalt Acceleristast!