Tegemist on triloogiaga, mille viimane alustas, Ryuga nüüd keskpaika tõi ning millele Genfis märtsikuus veel kolmandagi kontseptiga punkt pannakse. Voolamise kujutamisele autodisainis rõhub Mazda pealkirja „emotion of motion“ ehk tundelise liikumise all, mis ei pea tekkima sugugi vedelikus, vaid ka näiteks Jaapani aia liivas.

Ryuga värvitoon peab meenutama vulkaanilise laava kuma, külgedele veetud triibud on otsekui liivale rehitsetud jne jne. Kuuldavasti on see Mazda ka terve Detroidi autonäituse kõige kenam ja meeldejäävam ideeauto.

Musta naha ja hõbedase metalli komplekt annab salongile eriti tundliku ja kunstilise vormistuse. Neljakohalise auto viimaseks omapäraks on vana kooli kombestikust tagasi kutsutud tagumine istmediivan, kus mõnusalt laiutada saab.