i-TRIL: särtsakas ja nutikas ideeauto, mis sõidutab meid otse aastasse 2030



i-TRIL ideeauto, mida Toyota 2017. aasta Genfi autonäitusel esmaesitles, pakub terviknägemuse tuleviku linnasõidukitest. Särtsakas kolmekohaline sõiduk on võimeline sõitmisele lisaks juhi ja kaasreisijatega intelligentselt suhtlema ning kohanduma ümbritsevate oludega.

Vahendab Accelerista

Tulevik tundub kauge ja kohati mõistmatuna. Autonäituste kontekstis räägitakse rohkem lähiajal turule jõudvatest mudelitest ja vähem ideeautodest. Või õigemini, neist räägitakse siis, kui näidatakse seninägematut disaini, enneolematut võimsust või mõnd jaburat tehnoinnovatsiooni. Tervikpilti tulevikusõidukitest see aga kätte ei anna.

Toyota kolmekohaline elektriline ideeauto i-TRIL on ideeautode seas tore erand, sest pakub välja terviknägemuse autost, mis 2030. aastal (hiljemalt) meie linnades sõitma hakkab.

Toyota on i-TRIL tulevikuauto loomisel teinud kõvasti taustatööd ning võtnud funktsionaalsuse aluseks päriselu mitte “teeme nagu tavaliselt” või “paneme sajaga ulmet” – strateegia.

PRANTSUSE DISAIN, JAAPANI INSENERITÖÖ

i-TRIL on loodud Toyota Motor Europe’i ja tootja Prantsusmaal, Nizzas asuva disainistuudio ED² koostöös. Lihtsustatult öeldes on jaapani insenerid ja prantsuse disainerid pannud pead kokku, jälginud linnainimeste käitumist, mõelnud nende vajadustele ja ehitanud ideeauto, mis lähtub päris elust.

Elektrimootoriga varustatud ja vaid 600 kg kaaluva i-TRILi pikkus on umbes 2830 mm ja kõrgus 1460 mm. Auto rööbe ees on 1200 mm ja taga 600 mm ning tagasilla ja salongi vahel on liides, mis võimaldab keret ja esirattaid kallutada samal ajal kui mootoriga tagarattad jäävad kogu aeg teepinnaga risti.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised