• HCD-14 kontseptsioon vihjab uuele Genesisele
• Omapärane uste avanemise süsteem
• Auto tunneb juhi soovid ära žestikuleerimise järgi

Loomulikult, arvestades tõsiasja, et näitus toimub Põhja-Ameerikas, siis ilmselgelt peetakse eeskätt silmas seda Genesist, mida Ameerikas teatakse. Kuid tema sportlikku disaini arvestades, võib see tulevikus mõjutada ka seda Genesist, mida meil müüakse.

Nimetab ju Hyundai ka ise HCD-14 kontseptsiooni „neljaukseliseks premium-sportkupeeks“, ehk olemas on vihje nii neljaukselisele premium-autole, kui sportlikule kupeele!

Olgu kuidas on, kuid tegemist on ühe päris põneva prototüübiga. Jõuline esiosa ja huvitava disainilahendusega tuled on üks asi, kuid peamine millega see auto üllatab, on kahes suunas avanevad uksed, nagu näiteks Opel Merival ja B-piilari puudumine, nagu näiteks Ford-B-Maxil.

Auto sisemuses puudub tavapärane juhtseadmetest tulvil keskkonsool ning juht ja kaassõitja on teiseteisest sisuliselt eraldatud. Juhtseadmete käsitlemine toimub aga uudse süsteemi abil, mis reageerib juhi erinevatele žestidele.