Uue mudeli turuletoomisega jätkab Hyundai oma edukat tegevust Euroopa B-klassi sõidukite konkurentsis, millest annab tunnistust peaaegu miljon müüdud autot alates aastast 2002. Aastas loodetakse müüa kuni 100 000 eksemplari, kirjutab WHATCAR?

Uue põlvkonna i20 on välja töötatud ja kujundatud Euroopas ning seda iseloomustavad kolm põhitunnust, mis teevad sõiduki vastavaks just Euroopa tarbijate vajadustele: oma klassi avaraim siseruum, rohkelt tipptehnoloogiat ja mugavusvarustust ning maitsekas disain.

Kui esimesed fotod auto välimusest oli juba varem avaldatud, siis nüüd avanes võimalus tutvuda ka auto salongiga. Interjööris on võetud kasutusele uued materjalid, keskkonsool on natuke rohkem juhile suunatud ning panoraamkatus muudab ruumi avaramaks.

Autotootja sõnul pakub uus i20 oma klassi suurimat kombineeritud jalaruumi esi- ja tagaistmel, viimistluseks on neli salongi värvitooni ja pagasiruum mahutab 326 liitrit.

Uue põlvkonna i20 on ehitatud uuele platvormile ning selle teljevahe (2570 mm) on eelkäijast 45 mm võrra pikem. Samuti on uus i20 praegusest mudelist pikem, laiem ja natuke madalam.

Auto mootorivalik selgub järgmisel kevadel, mil uus i20 jõuab Baltimaades müügile.

Lisaks uue i20 esitlusele avaldati esimene visand 3-ukselisest kupeeversioonist, mille esitlus toimub samuti Pariisi autonäitusel.