Ainult Santa Fe säilitas pärast kuuekümnekilomeetrilise tunnikiirusega vastu betoontõket sõitmist salongi sees küllaldase ruumi ja tal olid ka juhi kohal kõige väiksemad vigastused, teatab cars.com. Oli ka üks negatiivne ilming. Pärast turvapadja avanemist paiskus mannekeen sellest eemale ja lõi pea ära vastu kere külgposti. See löök polnud aga eriti tugev ja ei avaldanud sellega üldhindele eriti suurt mõju. Praegu juhib Hyundai Santa Fe kümne kõige ohutuma kompaktse maasturi pingerida.

Toyota RAV4 tulemused olid küll paremad eelmise põlvkonna RAV4 omadest, kuid probleeme oli ikkagi õhkpatjadega ning salong kägardus põrke ajal juhi jalgade juurest liigselt kokku.

Kõige halvema hinde sai testidel Ford Escape. Pärast kokkupõrget paiskus juhi kohal olnud mannekeen läbi õhkpadja vastu rooliratast ja põrkas sealt tagasi peaga vastu kere külgposti. Mõlemad löögid olid küllaltki tugevad. Ka juhi jalad polnud küllaldaselt kaitstud.