Vahendab Accelerista

Tundub, et Hyundai R&D-osakond töötab lisaks alternatiivsete jõuallikatega mudelitele nagu IONIQ ka muude asjade kallal täisgaasiga. Nüüd tegeleb ettevõte kokkuvolditava linnaauto väljaarendamisega.

14. jaanuaril avaldatud patent kirjeldab kokkuvolditavat sõidukit, mille esiosa põrand on seotud esi- ja tagaosa põrand tagaratastega. See võimaldab teljevahet põrandaosade teineteise peale libistamisega suurendada ja vähendada.

Esiklaasi osa on edasi-tagasi liikumiseks kinnitatud esiosa põranda külge hingedega. Ka tagumine kabiiniosa kinnitub põranda külge hingedega ja liigub edasi-tagasi. Kui klaasi- ja kabiiniosa on sisse volditud, saab katuseosa hoiustada autos.

See võib kõlada keeruliselt, kuid joonistelt nähtub selgemalt, kuidas Hyundai voltimismehhanism töötab. Kui volditav auto ei pruugi kõlada otseselt põnevalt, võib see olla optimaalseks lahenduseks suurlinnades, kus parkimiskoha leidmine on äärmiselt raske. Igatahes on see parem kui rattaga sõitmine.
Loe edasi (klõpsti)

Accelerista
SÕITA SAAB KÕIGEGA!