Suuremate kõikjalsõitjate seas on Hyundai olnud kaua tõsine tegija, ent valikus puudus väike linnamaastur. Meist idas asuvail turgudel müüdi küll mudelit ix25, kuid Euroopasse seda ei toodud. Uus krossover on aga globaalne mudel.

Kona jagab kontsernikaaslase Kia Stonicuga mitmeid komponente, kuid tegu pole ühemunakaksikutega nagu Seat Arona ja Škoda Karoq. Auto on ehitatud täiesti uuele platvormile, mis võimaldab kasutada nii esi- kui nelikvedu ning lisada valikusse ka hübriidse ja täiselektrilise versiooni.

Disain on Hyundai Kona suurim väljakutse, ta kas meeldib või mitte, ükskõikseks jääda on raske. Auto tundub tänu ohtratele tumedast plastist detailidele massiivsem ja raskepärasem, kui näiteks lennuka disainiga konkurent Seat Arona.

Ees jätavad kitsad päevasõidutuled pilusilmse mulje ning taga kordub sama motiiv. Tulesid on palju ning nende paigutus tavatu. Valikus on 10 kere- ja kolm katusevärvi. Auto veereb baasvarustuses 205/65R16 ratastel, kuid kalleim varustatakse kolm cm laiemate rehvide ja kaks tolli suuremate velgedega. Need näevad head välja, kuid ka rehvid maksavad ligi kaks korda rohkem.

Loe lähemalt Acceleristast!