GTI? See ei ole vaid C-segmendi (i30) vaid ka D-segmendi (i40) küsimus,” teatas Hyundai Euroopa juht Allan Rushforth. „Me oleme rääkinud taolistest autost ning hetkel kaalume mitte ainult võimast versiooni, vaid ka dünaamilisi sõidu ja juhitavuse muudatusi.”

Taolised autod on Rushforthi arvates Hyundaile väga olulised, kui autotootja tahab laieneda oma senisest imidžist. Hiljuti kinnitas Korea autotootja, et sel suvel jõuab Euroopas müügile turboversioon Veloster kupeest.

Veloster Turbo kasutab esmakordselt 1,6-liitrist Gamma turbomootorit ning Rushforthi sõnul on autotootja avatud teistelegi turbomootoriga masinatele. „Me mõistame turbomootori omadust vähendada heitgaaside kogust ning pakkuda jõudlust ka madalamatel pööretel. Me töötame selle tehnoloogia kallal.”

Rushforth vihjas, et autotootja plaanib laiendada turboga varustatud mudelivalikud alates 2013. aastast, samal aastal on oodata ka topeltsiduriga käigukaste.