• Populaarne CR-V tegi läbi uuenduskuuri
• Varustusse lisandus ohtralt uut tehnikat
• Müügile alates aprillist, hinnad jäävad samaks

Kuid diislifännide kurvastuseks, ei pakkunud uus mudel uuele 1,6-liitrisele diislile ei automaatkäigukasti, ega ka nelikvedu. Need olid saadaval vaid eaka 2,2-liitrise diisliga, mis oli 2-liitrisest bensiinimootorist aga tunduvalt kallim, kuid mitte niivõrd palju säästlikum, et kütuse arvelt hinnavahet tasa teenida. Rehkenda mispidi tahes, no ei ole pointi!

Nii jagunesidki CR-V ostjad laias laastus kaheks: need, kes kasutasid ära esmakordset võimalust soetada soodsa hinnaga esiveoline bensiinimootoriga variant (kolmandal põlvkonnal esiveolist üldse ei olnud) ja need, kes ostsid Executive „täislaks“ nelikveolise ja automaatkäigukastiga CR-V. Mõistagi bensiinimootoriga.

Tänavune aasta toob aga rõõmusõnumi: müügile jõuab 1,6-liitrine diisel koos nelikveo ja uue, 9-astmelise automaatkäigukastiga. Kusjuures uue diisli võimsust on tõstetud 160 hobujõuni, ehk 10 hj enam kui oli 2,2-liitrisel eelkäijal (saadaval on ka lahjem 120 hj diisel). Hind võrreldes eelkäija 2,2-liitrise ja 5-astmelise automaadiga jääb laias laastus küll samaks, kuid kütusekulu erinevus annab ostule sootuks teise dimensiooni.

Kui 2,2-liitrine diisel-automaat kulutas whatcar.ee pika testi tulemustele tuginedes reaalses elus keskmiselt 8 l/100 km (maanteel nõks alla 7, linnas ligi 9 l/100 km), siis on see vaid ca 1 liiter bensiinimootoriga analoogist vähem.

1,6-liitrine diisel suudab 100 km kohta kulutada aga tehniliste andmete järgi vaid keskmiselt ca 5 liitrit. Mis tähendab, et vahe bensiinimootoriga on juba 4 liitrit 100 km kohta. Hinnaerinevus on ca 5000 eurot, ehk tasuvuspiir ei saabu küll mitte homme, kuid täiesti reaalses perspektiivis siiski. Natuke pärast 100 000 km piiri. Boonusena kaasneb igapäevaselt aga jõulisem minek ja oluliselt harvemad tanklakülastused.