• Üle ootuste kiire ja stabiilne
• Sobilik nii ringrajale kui maanteele
• Müügil alates septembrist

Hunt hundinahas

Tavaliselt öeldakse säherduste autode kohta "hunt lambanahas." Type R-i kohta see aga väga ei kehti, sest tema väljenägemine sarnaneb pigem hundi enda, kui vagura voonakesega. Hiiglaslik antitiib, diffuuserid, külgmised õhuvõtuavad jms, mis kõik on tehtud looduse nõudel, ehk asja pärast, mitte niisama eputamiseks.

Võrdlus loomariigiga ei ole kaugeltki üksnes kujundlik. Pressiesitlusel tunnistasid Honda juhid ka ise, et just nimelt sealt nad omi ideid ammutasid. Pidades silmas tasakaalu ja dünaamikat, kuidas liigub näiteks tiiger kohalt startides ja siis kohe hetkega peatudes. Just seda nõtkust silmas pidades sündiski uue Type R-i dünaamiline vedrustus.

Pole enam ammu uudiseks, et auto suudab kurvides säilitada paremat tasakaalu tänu sellele, et vasakkurvis muutub auto parempoolne vedrustus jäigemaks (või siis vastupidi). Ikka selleks, et auto liigselt kalduma ei hakkaks. Honda inseneride peamine murelaps oli, kuidas kapoti all möirgavad 310 hj ja 400 Nm kanda asfaldile üksnes esirataste kaudu, et need pedaalivajutusega tühja kraapima ei hakkaks?
Loe pikemalt WhatCar?-ist