Honda Civic: suurem ja elektroonilisem kui iial varem

 (25)

Honda Civic: suurem ja elektroonilisem kui iial varem
whatcar.ee

Käesoleval aastal tähistab Honda Civic oma 45. sünnipäeva, olles jõudnud kümnendasse põlvkonda. Olles oma 3,4 meetri pikkuse eellasega võrreldes kõvasti kasvanud. Ja seda igas mõttes.

Pildigalerii WhatCar?-is

  • • Suurem kere kui ühelgi Civicul iial enne
  • • Väiksem mootor kui ühelgi Civicul iial enne
  • • Muljetavaldav elektrooniline turva- ja mugavusvarustus kõigil versioonidel

Vahetu eelkäija 2609-millimeetrisele telgede vahele lisati üheksa sentimeetrit, nii et uue Civicu esi- ja tagatelge lahutab nüüd 2700 mm. Auto pikkus kasvas 4,52 meetrini – ainult eelmise põlvkonna universaal on sellest 7 cm pikem.

Niisiis on uus Civic suur. Ning kujundajad said tema kerele hulgaliselt volte, kumerusi ja pseudo-õhuvõtuavasid paigutada. Kaheksanda põlvkonna lööva lihtsusega tulemust võrrelda ei saa, kuid silma ei riiva uus auto samuti. Üldse tundub mulle vahel, nagu oleks autodisainis kätte jõudnud omamoodi uus USA-viiekümnendate-lõpu-ajastu, kus sõiduki kujundusele lisatakse detaile mitte seepärast, et peab, vaid seepärast, et saab. Mõnel juhul nõuab disaineri plaani mõistmine teatud süvenemist, nagu näiteks siis, kui esmakordselt näete halli Civicut, mida igast servast ehivad kärtsoranžid triibud – ja tulemus on ootamatult huvitav. (Makstes koos muude ehisdetailidega 1566 eurot).

Loe veel

Seotud lood:

Üks Orange-paketi oranžidest triipudest on jõudnud kabiinigi, joostes üle armatuurlaua ja lisades siingi elavust. Armatuurlaud on aga üldiselt kena kujundusega. Selle keskel paikneb muidugi mõista puuteekraan, mille all on kahetsoonilise kliimaseadme juhtpaneel. Millel uhkeldavad mõnusa käiguga pöördnupud võiksid minu arvates pigem helitugevuse sättimiseks sobida, temperatuuri kannataks ka ekraani hõõrumisega reguleerida. Kuid seekord on lugu vastupidine.

Näidikuploki keskel asub taas ekraan, millele kujutatud mõõteriistade (eeskätt tahhomeetri) ja kõiksugu andmete loetavus on hea. Ekraani külgedele paigutatud temperatuuri- ja kütusenäidiku juures on aga disainer ergonoomikaspetsist võitu saanud. Keskkonsooli korral jäi tulemus teistpidi, mis väärib eraldi kiitust. Nimelt on keskkonsoolil telefonide juhtmeta laadimise paneel, sellest ees- ja allpool aga USB ning sigaretisüütaja pesad, mis on võõra pilgu eest varjatud ning varustatud juhtmete kinnituskohtadega. Väga hea.

Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised