• Krapsakas ja värviküllane seiklusratas
  • Mugav sõita ka kahekesi
  • Hind alates 12 990 eurost

Korraks tekkis väike tõrge, kui Aivo, Honda Balticu rattaguru hakkas rääkima sidurita rattast ja automaatkäigukastist. Tõrjusin selle segava mõtte kiirelt kõrvale, sest valikus oli ka „tavaline“, käikudega ratas, just täpselt minu vanamoodsale sisule sobilik. Ja olgu kohe öeldud, et sellest loost te liiga palju tehnilisi üksikasju ei leia, need on kirjas eestikeelsel infosaidil . Mina pajatan sõidu ajal tekkinud emotsioonist.

MINU LUGU Jutt Aivoga oli lühike ja seda konkreetsem. Tema küsis, millega ma viimati sõitsin, mina vastasin et suurt ei millegi muuga kui “vanakestega”, ja kaup oligi koos. 3-4 päeva oli minu käsutuses Africa Twin rataste valik! Sõida, kuhu hing igatseb!

Olgu öeldud, et minu tänavune hooaeg on läinud nii, et kuna enne jaanipäeva müüsin oma Honda CBF 600S maha, siis pärast seda olengi hullanud rohkem vanade rataste peal. Kõige suurema kilometraaži on kerinud ette 1957. aasta Ida-Saksa AWO Simson. Nii et – julge mees see Aivo oma “tonnase” Africa Twin – tsikli pakkumisega. Nagu allpool selgub, see julgus maksis talle natuke kätte ka.

PROOVISÕIDURATTA TEHNILISED ANDMED

  • HONDA CRF1000L AFRICA TWIN SE VICTORY RED
  • Mootor: Vedelikjahutusega 4-taktiline, 8-klapiline
  • Parallel Twin, 998 cm3
  • Kast: 6 käiku / DCT-ga mudelil 6 käiku elektrooniliselt
  • Võimsus: 70 kW/7 500 min-1 (95/1/EC)
  • Maksimaalne väändemoment: 98 Nm/6 000 min-1 (95/1/EC)
  • Kaal: 232 kg / DCT-ga mudelil 242 kg

ESIMENE MULJE Esimene ring hoovil oli küll vaimustav. Ei pidanud isegi käiku vahetama, kui juba kiirus 50 peale kerkis. Mida’s muud, kui linnavahele! No ikka – täiesti vaimustav!