Opel Insignia OPC Unlimited on visuaalselt äratuntav sinise Brembo logo ning uue kujundusega tahhomeetri ja spidomeetri järgi. Turule on plaanis tuua ka auto mattmust eriväljaanne.

Võimsaim mudel Opeli valikus on saadaval nii 6-käigulise manuaal- kui ka automaatkäigukastiga ning kõikide keretüüpidena – sedaanina, viieukselise luukpärana ning universaalina. Universaalkerega Insignia Sports Tourer OPC mudeli on Saksa ajakiri Auto Bild Sportscars kaks korda, aastatel 2009 ja 2010, valinud aasta sportautoks.

Unlimited-mudeli ostuga kaasneb OPC sõidukoolitus Opeli testisõidurajal Dudenhofenis. Autoomanikud õpivad Opeli esindaja Joachim Winkelhocki ja autospordikogemusega instruktorite juhendamisel kasutama oma auto sõidudünaamikat veelgi ohutumalt ja kindlamalt.

Loe SIIT Opel Insignia Sports Tourer OPC testilugu! On see auto OMG või pigem MEGAIRW?

Kui välja arvata suurem tippkiirus, on uue Unlimited-mudeli sõiduomadused samad, mis piiratud kiirusega versioonidel. Insignia OPC mudelite kiirendus 0–100 km/h on olenevalt keretüübist ja käigukastist 6,0 kuni 6,6 sekundit. Keskmine kütusekulu ja CO2 heitkogus jääb vahemikku 10,6 l / 100 km ja 249 g/km kuni 11,0 l / 100 km ja 259 g/km.

Uus kuuekäiguline automaatkäigukast

Uus tipptasemel kuuekäiguline automaatkäigukast võimaldab sportlikku sõitu, muutes samas juhtimise mugavamaks, olles nii meeldivaks alternatiiviks manuaalkäigukastile. Lisaks automaatfunktsioonile saab ka käsitsi käike vahetada roolil olevate juhtnuppude abil. Ülekandekontrollsüsteem on ühendatud Insignia OPC mehhatroonilise FlexRide-veermikuga. Lisaks tasakaalustatud nelikveo sõiduomadusi pakkuvale tavaseadele on juhil võimalik valida veel kahe seade vahel. Režiim Sport muudab auto reageerimise erksamaks ja sõidutunnetuse vahetumaks, OPC-režiimi dünaamikaseaded pakuvad aga äärmiselt võimsat sõiduelamust. Automaatkäigukast on seadistatud pakkumaks erakordset sõidunaudingut ning see kohandub sõiduolukorrale vastavalt juhi valitud režiimile.

Insignia OPC uuenduslik kohanduv nelikveosüsteem tagab täpse juhitavuse, ülima stabiilsuse ja veojõu maksimaalse ärakasutamise. Kasutusel on sportdiferentsiaal ja hüdrauliline mitmekettaline Haldex sidur ning elektroonilised piiratud libisemisega kesk- ja tagadiferentsiaalid (eLSD).

Nii nagu kõik Opeli sportmudelid on ka Insignia OPC Unlimited läbinud Nürburgringi Nordschleife rajal spetsiaalse OPC 10 000 km testiprogrammi, kus auto häälestus ja pikaajaline vastupidavus pannakse proovile kõige raskemates tingimustes. Selle programmi kestel autole avalduvat kogukoormust hinnatakse teguriga 18, mis vastab tavalistel teedel läbitud 180 000 kilomeetrile.

Opeli ajaloo kiireima mudeli müük algab 2011. aasta aprillis. Manuaalkäigukastiga sedaanmudeli hinnad algavad 48.605,-eurost.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!