Aga tehnoloogiahiid Google teenib nii palju raha, et neil on ammusest kombeks seda paljudesse uutesse projektidesse ja valdkondadesse paigutada, lihtsalt, et näha, mis juhtub – ilma hirmuta kasvõi miljardeid eurosid põletada.

Seega väga ei üllata, et Google asus tegutsema ka sõidujagamise-turul. Nagu nende puhul üsna tavaline, siis alguses piiratud ulatuses ja USA-s.

Wall Street Journal informeerib, et Google alustas oma pilootprogrammi juba mais, Californias peakorteri lähistel, ja see peaks jätkuma algaval sügisel San Franciscos.

G-maja kasutab selleks olemasolevat toimivat lahendust, täpsemalt sõiduabi-äppi Waze, mis alates 2013. aastast neile kuulub. Erinevalt Uberist või tavataksodest on siht ühendada inimesi, kes samas suunas liikuda soovivad, mitte lihtsalt tellitud kohta autot saata.

Google'i projektiga sarnanev teenus tegutseb ka Eestis, siinse idufirma loodud Wisemile. Ainult et nemad ei võta üldse vahendustasu ja lubavad ka pakki saata.

Autojuhid teenivad Google'i teenuse vahendusel kuuldavasti nii vähe, et takso-, Uberi või Lyfti juhte see üle meelitama ei hakka, nimelt 54 USA senti miili kohta ehk meie rahas 48 eurosenti 1,61 km kohta.

Waze'i kasutajate arv on avalikkusele teadmata, aga 2013. aasta juunis ligines see number 50 miljonile. Popp on see äpp kindlasti.