Nagu see sciroccolik esiots, näiteks, mis illustreerib üldse kõigi tulevaste Volkswagenite uut disainisuunda. Eesmärk oli uus Golf ikka atleetlikumaks muuta, mis on ka loogiline, sest see mudel on juba viie põlvkonna jooksul tõesti kõvasti trenni teinud. Eelmine Golf kaalus teatavasti poole rohkem kui Golf I. Interjööris leiduvad alumiiniumaktsendid, näidikud ja lülitid on üle võetud Passat CCst.

Juhti abistavad uues Golfis mitmed elektroonilised „mehed“, sh. ACC (automaatne pikivahehoidja), DCC (teeoludega kohanev šassiikontroll) ja parkimisabi, mis juhendab, kuidas manööverdamisel rooli kõige õigemini keerata.

Paremaks on arendatud ka tavaline ESP, autol on seitse turvapatja, sh. põlvepadi. Golf VI uute, kaelatraumasid minimeerivate peatugede nimi on WOKS ja auto saab aru ka sellest, kui keegi on tagaistmele istunud, ent turvavööd ei kasuta.

Esialgu saab valida kahe 2-liitrise TDI diisli vahel, mis arendavad 110 või 140 hj. Esimest korda jõuab Golfidesse vanade pumppihustite asemel ühisanumsissepritse. 110 hj TDI tarbib 100 km läbimiseks keskmiselt 4,5 ja 140 hj agregaat 4,9 liitrit kütust. Bensiinimootoreid on valikus neli. Kaks vabalthingavat on 80- (6,4l/100km) ja 102-hobujõulised. Kaks turbo ja/või ülelaadimisega TSI mootorit pakuvad 122 ja 160 hj ning tarbivad vastavalt 6,2 ja 6,3 l/100km.

Kõik mootorid vastavad Euro-5 normidele ning on tänu kasutatud uutele ülekandetehnoloogiatele kokkuvõttes suisa 28 % ökonoomsemad! Automaatkasti vahetab Golfkuues lõplikult välja kahe siduriga 6- või 7-käiguline DSG-kast, mis on käsikastist ökonoomsem valik. Kui 160 hj 1,4 TSIle veel ka DSG-kast külge kruvida, langeb kütusekulu 6 liitrini. Euroopas jõuab Golf VI müügile oktoobris ja hakkab Saksamaal maksma umbes 16500 eurot, mis on eelkäijast vaid 200 eurot enam.