Teiseks mõjuriks, mis pärssis General Motorsi ja Fordi autode müüki oli halb ilm nende firmade traditsioonilistes müügiregioonides kirde- ja kesklääneosariikides. Chrysler aga suutis oma autode müüki 9 protsendi võrra suurendada, sest lõuna- ja loodeosariikides olid ilmastikutingimused normaalsed, kommenteerib ajaleht.

Ford, müüs jaanuaris 72 000 autot, mis on 14% vähem kui aasta tagasi. Kogumüük, kuhu kuulub ka Jaaguar, Volvo ja Land Rover, langes 5 protsendi võrra vaatamata sellele, et sel aastal oli üks müügipäev rohkem. Osaliselt oli sellepärast, et Ford tõmbas tagasi Tauruse ja Mercury Sable müüki valmistamaks ette Ford 500 ja Mercury Montego turuletulekut.

General Motorsi müük langes 2 protsendi võrra.

Aga Jaapani autotootjad ei maganud. Toyota, kellest sai detsembris maailma suuruselt teine autotootja (läks Fordist mööda), müük USAs kasvas 15,8 protsenti. Nissan müüs aga Põhja-Ameerikas 27 protsenti sõidukeid rohkem kui aasta tagasi. Veoautode müük kasvas Nissanil koguni 62 protsendi võrra.