GM Co. ja selle alles jäänud nelja mudeli - Chevrolet, GMC, Buicki ja Cadillaci - uuteks omanikeks on 40 päeva kestnud kohtuistungi järel USA ja Kanada valitsused, vanad aktsionärid, kes oma sisuliselt väärtusetuks muutunud optsioone ära ei andnud ning ametiühingud. 60,8 % uuest GMist on USA riigikassa omanduses.

USA valitsuselt sai GM 50 miljardit dollarit toetust, et ettevõte likvideerimisest pääseks. Kanadalt tuli oma 9 miljardit. 10 % uuest GMist jääb vana GMi omandusse, et kreeditoridele tunneli lõpus mingitki tulukest näidata

GM Co. vajab turul püsimiseks nüüd suurt hulka konkureerivaid tooteid, mille marketingiga hakkab tegelema pensioniplaanid kappi tagasi pannud vana GMi mees Bob Lutz. Tema õlule jääb GMi 40 % langenud müüginäitajad taas positiivsesse suunda juhtida.

Täiendavalt loobutakse veel oma 4000 palgalise teenetest ning vähendatakse juhtkonnas oluliselt positsioonide arvu. „Rahvaliku" lükkena avatakse portaal nimega Tell Fritz, kus igamees saab GM Co. juhile Fritz Hendersonile ettepanekuid teha ning oma tänu või viha välja valada.