Kere on aerodünaamika seisukohast täielikult ülekäidud ning põhimõtte „rohkem on rohkem" järgi. Esiteljele avaldab aerokitt nüüd 35 kg rohkem maadligi naaldumise mõju, tagatelje näitaja on 85 kg - seal liigub vastav element tööasendisse alates kiirusest 120 km/h. Täiesti uued on ka kõikidele rattakoobastele otse pidurijahutusõhku peale suunavad kanalid.

Eest on selline Enzo 8 cm ja tagant 10 cm laiem. Igapäevaseks kasutamiseks (?) pakub tuunija elektrohüdraulilist mehhanismi, mis tõstab MIG-U1 45 mm võrra kõrgemale. 80 km/h saabudes laseb kere taas seeliku alla kui seda juba nupuvajutusega tehtud pole.

Gemballa GTR Racing velgi katavad ees rehvid mõõdus 265/35 ja taga 335/30. V12 seest pumbati mootorijuhtimissüsteemi näppides ja väljalaskesüsteemi mudides välja 700 hj. Salongis särab vulgaarne luksus ning tümpsub 950-watine helisüsteem.