B1 libe lutsukalakuju võis jätta mulje, et Marussia proovib superautomaailma vaikselt ja sisse libiseda, olla paindlik ja omapärane, et kriitikanooltest puutumata jääda. B1 jättiski ootamatult sümpaatse mulje ja selles sõiduvees hüppas B2 juba vabalt teist korda tundmatus kohas vette.

Marussia B2 küljes juba on detaile, mida vaadata ja üles lugeda. Kuigi superauto disaini ümbermõtestamine on noorele tulijale ehk üle oma varju hüppamine, ei kavatsegi Marussia end vaikselt õpetada lasta. Vaid kogunud kõik kõige efektsemad ja hullumeelsemad detailid enda kerele kaitseks külge, et millegi puudumist sellele ette heita ei saaks.

Ja ega saagi - olgugi pisikesel pinnal, mõjub Marussia B2 tõepoolest hävituslennuki teravusest ja brutaalsusest inspireerinud tegelasena. Kõike seda on väga palju, aga kokkuvõttes hakkab too ülepingutamine ja too ruudukujuline rool ikkagi meeldima ning üldmulje jääb positiivne ja tulevikusoovid südamest head.

Keskele paigutatud mootoriks on B2 varustuses spetsiaalselt Cosworthi poolt arendatud 3,5 V6, mis pakub 245-420 hj, vastavalt kliendi soovile. B2 on nagu hullunud Ferrari Enzo, mis ei kavatse oma ümbruses kivi kivi peale jätta.

Veel pole teada, kuidas sellega sõita on ning kas Marussia taolise visuaalse ärplemise kõrval ka rusikavõitlusse sukelduda ikkagi suudab. Loodame, et suudab, kuna B1 on juba seeriatootmisse minemas ning B2 oleks juba taoline teos, mille järeltulija, n. B3 kohta ei tohiks kellelgi enam kobisemist olla.