Sarnaselt Panamerale pole ka Rapide'il tagaistmel ruumiga suurt puudust. Päris lõpuni Bond oma võrgutamisega seal minna ei saa, ent oma kaaslannaga kitsikust tundma ei pea. Olgu siis salongis kaks meest ja kaks naist või neli täismeest ennast.

Auto uksed avanevad efektselt üles nagu teistelgi Astonitel, ent need näivad veel eriti rõhutatult jämedad. Hetkekski ei teki tunnet pikemaks venitatud sportautost, vaid domineerib erilise limusiini aura. Pisikese 300-liitrise pakiruumi täidavad spetsiaalselt valmistatud reisikohvrid, aga ega džentelmenil olegi ju reisimiseks palju tarvis.


Masina 6-liitrine V12 arendab 470 hj. 100 km/h saabub 5,1 sekundiga ning tippkiiruseks on 303 km/h. Aston ise peab Raopide'i õigusega oma mudelivaliku kulminatsiooniks, kuna nüüd on ots lahti tehtud. Järgmisena on ju oodata Toyota iQ baasil loodud mikroautot. Peale seda juba ka mahtuniversaali?

Veidi Rapide siiski Astoni imagot devalveerib, kuna keegi ei taha ju näha nelja James Bondi korraga. Selline vaatepilt muudab edaspidi vaid ühe nägemise lahjaks. Kardetavasti Astoni supersportautod mudelivaliku laienedes lahjemaks ei muutu.