Tootmine algab Hyundai plaanide kohaselt Koreas juba mõne kuu pärast, ehk detsembris 2012. Toodangu maht ei saa mõistagi olema väga suur, kuni aastani 2015 on tootjal plaan ehitada valmis tuhat vesinikautot.

Tegemist saab olema nö tootmise testperioodiga, pärast 2015 aastat plaanib Hyundai toota veel kuni 10 000 samalaadset sõidukit.

Auto omadused on pealtnäha võrreldavad täiesti tavalise bensiinimootoriga ix35-ga: tema tankimiseks kulub vaid loetud minutid, ta kiirendab paigalt 100 km tunnikiiruseni 12,5 sekundiga, tippkiiruseks on 160 km/h ja ühe tankimisega saab sõita kuni 588 kilomeetrit. Küll aga on tema saastekogus 0 g/km.

Hyundai arvestuste kohaselt on ka rahaliselt selle autoga sõitmine võrreldav bensiinimootoriga autoga. Vesinikauto kilomeetri hinnaks rehkendatakse ca 10 eurosenti, ehk 588 km läbimiseks kulub tootja sõnul 5,6 kg vesinikku, mis Euroopas avatud vesinikutanklates maksab ca 56 eurot. Ühe kilogrammi hinnaks on tanklates 10 eurot, millega saab läbida umbes 100 kilomeetrit.

Võrdluseks kulutab bensiinimootori ja automaatkäigukastiga Hyundai ix35 100 km kohta 8,2 liitrit, liiter bensiini maksab aga Euroopas ca 1,5 eurot või enamgi. See teeb kilomeetri hinnaks juba ca 12,5 eurosenti.

Auto enda hinnast veel ei räägita, kuid selge on see, et ta ei saa ole ma odav ning see on ka põhjuseks, miks nähakse peamiste ostjatena just kohalikke omavalitsusi. Juba on sõlmitud kokkulepped mitme Taani ja Rootsi omavalitsusega, kes neid autosid puhtama õhu nimel kasutama hakkavad. Samuti on kavas neid katseliselt võtta kasutusele ka USA-s ja Koreas piirkondades, kuhu on rajatud vesinikutanklaid või on plaanis neid lähiajal rajama hakata.

Hyundai vastus Kia pro cee`dile

Hyundai teine mudeliuudis Pariisis oli kolmeukseline i30, mille kontseptsioon on analoogne samas esitletud Kia pro cee`diga.

Teisisõnu, tegemist on pigem sportliku kupee, kui tavalise kolmeukselise kompaktiga. Müügile jõuab auto eeldatavalt tuleval kevadel.

Uue i30 mootorivalikusse kuulub kuus erinevat jõuallikat, millele saab valida kas kuuekäigulise käsi- või automaatkäigukasti.

Autole kehtivad sarnaselt ülejäänud uue põlvkonna i30 versioonidele viieaastane läbisõidupiiranguta garantii ning ööpäevaringne autoabi ja kord aastas teostatav tasuta tehniline kontroll viie aasta jooksul.