Sedaan on nelja ukse ja kahe või kolme istmereaga kinnine sõiduauto. Ehk siis jämedalt võttes tavaline sõiduauto.

Firma valikust jäävad saadavale ainult kaks mudelit, Mustang ja uus Focus Active (järgmisel aastal ilmuv krossover).

See kehtib, nagu mainitud, ainult sedaanide kohta, kõik muud Fordi autod jäävad Põhja-Ameerikas esindatuks.

Asjatundjad on märkinud, et Fordi otsuse puhul üllatab eelkõige see, et firma sellega nii kaua venitas. Kunagi mõttetult kütusejanusteks peetud linnamaasturid (SUV) on ju nii populaarseks muutunud, et ilma nendele keskendumata polegi võimalik konkurentsis pinnale jääda.

Nagu märgib Engadget, ei taha ameeriklased enam pisikesi, väledaid ja toredaid autosid, vaid ikka linnamaastureid ja krossovereid. Mis siis, et enamasti pole vaja nii palju kraami sõidule kaasa võtta, et selline mahukas auto vajalik oleks.

Aina kasvab ka elektri- ja hübriidautode populaarsus, kus on samas siiski endiselt suur valik sedaane, kupeesid ja luukpärasid saadaval.

Linnamaasturid köidavad ka teiste maailmajagude autohuvilisi (Euroopa, Aasia, Aafrika, tegelikult kõikjal), aga seal on siiski veel ruumi ka tavalistele autodele. Nii et kes ikkagi Ford Focust tahab, võib selle Euroopast osta.

Hübriidvariandid saavad lähitulevikus ka Fordi mudelid F-150, Mustang, Explorer, Escape ja peatselt ilmuv Bronco.