Euroversiooni baashind on meil autot tellides 50 600 eurot, kohapeal on kohe võtta ka kaks veidi kallimat versiooni (54 810 €), millel on tehasest kaasas alarm, enamat külgtuge pakkuvad Recaro esiistmed ning adaptiivne vedrustus.

Sarnaselt Steve McQueeni sõiduriistale, 1968. aasta Ford Mustang GT-le pakutakse ka selle nooremat sugulast rohelises ülikonnas (Dark Highland Green), kuid soovi korral saate ka musta auto. Erimudel varustatakse kuuekäigulise käsikäigukastiga (kuid auto juhtelektroonika oskab käikude allavahetamisel ise vahegaasi anda), ja selle viieliitrine V8 on tavamudelist pisut võimsam, arendades 338 kW/460 hj @ 7250 p/min. Suurim pöördemoment on 529 Nm @ 4600 p/min ja kiiruse 100 km/h saavutab tühjalt 1818 kg kaaluv Bullitt 4,6 sekundiga (tippkiirus on 263 km/h).

Kõik seesugused autod veerevad tehaseseades 19-tollistel velgedel/rehvidel –ees 255/40 R19 ja taga 275/40 R19. Hea haardevõime eest hoolitseb tagasillas piiratud libisemisega diferentsiaal, mis kuulub samuti baasvarustusse. Sõitjateruumis loob tumblerlülitite, golfipalli meenutava valge käigukanginupu ja erimudeli numbriplaadi kõrval pidulikumat meeleolu ka 12-tollise ekraaniga infolustisüsteem ning näidikutepaneelis ettemängitav temaatiline animatsioon. Ja lisaks mootori poolsele etteastele saab nautida ka Bang&Olufseni 12 kõlariga audiosüsteemi, mis kuulub samuti erimudeli baasvarustusse.

Lähtuvalt piiratud kogusest ja heast taustaloost on tegemist kindlasti tulevase klassikuga, mida võib võrrelda kuulsa eelkäijaga, mis Steve McQueeni roolituna San Francisco tänavatel kahte kurjamit jälitas. Filmis kasutati kahte identset 1968. aasta fastback-kerega Mustang GT-d, millest üks müüdi pärast filmi valmimist maha ja teine – mis sooritas enamiku hüpetest – liikus edasi romulasse. Seejärel puudus nende autode kohta igasugune info, kuniks 2017. aastal ilmus Californias esiti päevavalgele lammutamisele saadetud auto. Erakätesse müüdud masin oli aga kadunud aastajagu kauem, 2018. aasta alguseni.