Fiati esimese linnamaasturi 500X eelesitlus Eestis
Sel nädalalõpul toimub Fiati esimese linnamaasturi 500X eelesitlus. Uut mudelit, mida salongides esitletakse alles aprillis, näidatakse reedest pühapäevani Saku Suurhalli kõrval spetsiaalsel stendil. Kõik huvitatud saavad Fiat 500X-i mudeliga tutvuda ja seda Tallinna tänavatel ka katsetada.
• Näha saab Saku Suurhalli kõrval
• Auto väljas kuni pühapäevani
• Hind alates 16 998 eurost
Saku Suurhalli kõrval saab Fiat 500X-i (proovisõidust saab lähemalt lugeda siit) näha reedest kuni pühapäevani ehk 8. märtsini. Eesti elanikel on võimalus olla esimeste seas, kes saavad tutvuda uue Fiat 500X-iga, mis, nagu väidavad kontserni esindajad, kummutab stereotüüpe Fiati sõiduautode kohta.
Tähega X märgitud uus kompaktmaastur kuulub Itaalia linnamaasturite Fiat 500 perekonda, kuid erineb oma väikesest vennast päris palju. Kõigepealt lööb ta suurusega: 4,25 m pikk, 1,8 m lai ja 1,6 m kõrge auto on oma segmendi ruumikaim, sinna mahub väga mugavalt viis sõitjat ja pagas (350 l).
Kõige enam erineb uus Itaalia meistriteos teistest rohkete uudsete lahenduste poolest. Üks neist on 9-käiguline automaatkäigukast. Sellist ei ole ühelgi Fiat 500X-i otsesel konkurendil.
Uue Fiat 500X-i ostjad saavad valida kaheteistkümne kerevärvi vahel (saadaval on ka matid variandid) ning peale selle on valikus kaheksa eri kujundusega 16-, 17- või 18-tollised rattaveljed ja seitse erinevat salongiviimistluse konfiguratsiooni.
Fiat 500X-i pakutakse kas esi- või nelikveoga. Viimase variandi korral saavad ostjad tagaveo välja lülitada, kui nelikvedu ei ole parajasti vaja. Mootorivalikus on üks bensiinimootor ja kaks diiselmootorit.
Bensiinimootori korral on jõuallikaks 1,4-liitrine Turbo MultiAir2, mis pakub kuni 140 hj (103 kW) võimsust. 1,6-liitrine diiselmootori võimsuseks on 120 hj (88 kW) ja 2,0-liitrise diiselmootori võimsus on 140 hj (103 kW).
Kontsern kavatseb tulevikus esitleda veel üht võimsat bensiinimootorit ja kahte diiselmootorit väiksele linnamaasturile. Bensiinimootor on 170 hj (125 kW) 1,4-liitrine Turbo MultiAir2 ning see läheb kasutusse nelikveo ja 9-käigulise automaatkäigukastiga Fiati kompaktmaasturite puhul.
Diiselautode ostjad saavad valida 95 hj (70 kW) 1,3-liitrise MultiJet II (5-käigulise käsikäigukasti ja esiveoga) või 140 hj (103 kW) 2,0-liitrise MultiJet II (6-käigulise käsikäigukasti ja nelikveoga).