Ainult snorkel on veel puudu, muidu on komplekt täiuslik: astmelauad, koopalaiendid, katusereelingud, torud kasti kohal, kriimustuste kogumisele suunatud plastist agressiivsemad esi- ja tagabamperid jne.

Kaheukselise Strada paisunud kabiinis on nüüd tõepoolest ruumi neljale inimesele, väidab Fiat. Tänu sellele on praktiline, ent niigi pisike kast kahanenud ruudukujuliseks auguks, kuhu mahub ehk paar kindaid. Isegi jalgratast ei saa sinna suruda, rääkimata väikelapse motokrossivarustusest.

Sest pole aga midagi, kuna Strada ei paku ka nelikvedu, mida võiks keerulise territooriumile suuremaid kastitäisi kaupa viies tarvis minna. Porisel asfaldil aitab siiski elektrooniline diferentsiaal 1,8-liitrise nii etanooli kui bensiini õgiva mootori 112-114 hj planeedi pinnale juhtida. Saab ka 1,4-liitrise veelgi nõrgema agregaadi.

Miks siis mitte juba üks kinnine odavauto, mil kõrgem kliirens ja kus need vähesed kaasa võetud pakid ei pea lageda taeva all olema, kui kast niimoodi kokku kuivatatud? Sellele teab vastust vaid Fiat ja ka brasiillased, kellele taolised tooted traditsiooniliselt hästi peale on läinud. Konkreetne mudel meenutab tagatipuks autot nimega SsangYong Actyon Sports.