Viis autot sai üle 200 punkti. Kuigi Panda sai uue Volkswagen Golfiga võrdselt individuaalseid esikohti, sai otsustavaks teiste positsioonide arv.

Viiskümmend kaheksa Euroopa autoajakirjanikku andsid Pandale kokku 281 punkti, maksimaalsed kümme punkti sai Fiati auto kahelt ajakirjanikult — neist üks itaallane ja teine hollandlane.

Mazda 3 ja Volkswagen Golf kogusid mõlemad 241 punkti.

Panda tugevamate külgedena nimetasid autoajakirjanikud ruumikust ja salongi paindlikkust ning Itaalia autotootja reputatsiooni praktiliste taskukohaste väikeautode tootmisel.

Bensiinimootorite omadusi ajakirjanikud sisuliselt ära ei märkinud, tunnustamist leidis aga kütusesäästlik diiselmootor. Ajakirjanikud väljendasid teatud reservatsiooni sõduki maanteeomaduste suhtes, tõdedes, et Panda on eelkõige linnaauto.

Žüriis olid esindatud Austria, Belgia, Tšehhi, Taani, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Suurbritannia, Kreeka, Hollandi, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Norra, Poola, Portugali, Venemaa, Sloveenia, Hispaania, Rootsi, Šveitsi ja Türgi autoajakirjanikud. Kõige suurema arvu — kuue ajakirjanikuga — olid esindatud Itaalia, Saksamaa, Prantsusmaa ja Suurbritannia.