Tesla toob uudiskirjas muudatuse põhjusena välja "tellimisprotsessi lihtsustamise".

Model S-i variandid 60 ja 60D olid algupäraselt müügil vahemikus 2012-15 ning uuesti alates möödunud aastast, et pakkuda ka autosid tavapärasemast odavama hinnaga.

Miks nende kadumine peaks auto valimise huvilise jaoks lihtsamaks muutma? Kohe seletame. Kuigi mudelinimi viitab, et sõidukis asub 60 kWh aku, siis tegelikult on see 75 kWh, aga tarkvara piirab selle täismahus kasutamist. Kes seda siiski soovib, peab täispotentsiaali avamise eest lisaks maksma.

Tesla väidab, et enamik 60 või 60 D ostjaid olid nõus mainitud lisakulutuse tegema, nii et mõistlikum oli juba ainult üht varianti pakkuda.

Tänavu saame siiski tunnistada isegi odavama Tesla elektriauto saabumist, kuna uudisrattaline Model 3 maksab 35 000 dollarit. Kui täpne olla, siis osad eeltellijad saavad selle tänavu, ülejäänud eeltellijad ja ostjad aga alates 2018. aastast.

Seni odavaimaks Teslaks jääb aga 75 kWh Model S, mis nõuab Eestist tellides juba vähemalt 78 440 eurot.