Kui sõiduki madala õlinivoo märgutuli endast märku annab või põleb lausa punane õlirõhu märgutuli, mis teatab õlikoguse langusest kriitilise piirini, on kindel soovitus esimesel võimalusel õli juurde valada. Viimasel juhul tuleb liiklusvahend peatada punktis, kus tuli süttis, kuna põleva õlirõhutulega edasiliikumine tähendaks mootori lõhkumist. Kui aga sõiduk hoiatab meid liiga madalast õlinivoost, on lubatud sõita esimese bensiinijaamani või teeninduseni.

Reeglina ei teata, mis õli täpselt mootoris on, ja kui see peakski teada olema, ei pruugi vajalikku määrdeainet esimeses ettejuhtuvas müügikohas olla. Tekib küsimus, millist õli tohib olemasolevale õlile peale valada ja kas üldse on lubatud erinevaid õlisid omavahel segada?

Kuigi tegemist on suhteliselt keerulise teemaga, kehtib reegel, et erinevate õlide omavahelisest segamisest tuleks üldjuhul hoiduda. Kui segamine on möödapääsmatu, püüdke lisada sama tootja teist sarnase kvaliteediga (sama API, ACEA klassiga) õlimarki. Näiteks Addinoli õlile lisage teist Addinoli õli ja Texaco õlile lisage teist Texaco õli.

Märkusena olgu veel öeldud, et ka mineraalsed ja sünteetilised õlid on reeglina omavahel segatavad.

Viimases hädas kehtib reegel, et parem on sõita õliga kui ilma õlita, ehk kui eelmised nõuanded Teid ei aita, lisage seda mootoriõli, mida Teil hankida õnnestub. Selle viimase soovituse järgmisel on muidugi olemas oht, et erinevate tootjate lisandid ei sobi omavahel kokku ja õli võib hakata vahutama või tekib õlis sade või sete.

Kui segada näiteks kaasaegset molübdeeni mittesisaldavat ja molübdeeni sisaldavat mootoriõli, käsitleb esimese õli pesulisand teise õli molübdeenilisandit mustusena ning filter püüab kinni pesulisandi ja molübdeeni omavahel liitunud osakesed. Seega on pärast viimase soovituse järgmist soovitav lähitulevikus ette võtta täielik õlivahetus.