Alates 2012. aasta aprillist on Eestis kokku müüdud 380 elektriautot Nissan Leaf. Ning ehkki võiks arvata, et särtsukate omanikud soovivad tavaautode omanikest eristuda ja eelistavad ekstraerksaid värve, siis võta näpust! – kõige populaarsemad värvid on ikka valge ja must.

Henri Daum, Nissan Nordic Europe turundusjuht aitab meil teemasse süvitsi minna. Näiteks selgub, et Eestis on Nissan Leafe registris arvel koguni 423 ning meie teedel sõidab ka 21 e-NV200 elektrikaubikut.

Peamised ostjad saab täna jagada kahte kliendigruppi. Firmad – taksofirmad ja mõni muu ettevõte, mis soovib eristuda ja näidata välja öko/tehnika kuvandit. Elektriauto/öko/tehnika fännid.

Kui olid riiklikud toetused, siis oli tavakliendi profiil selgelt välja joonistunud: Nissan Leaf oli äärelinnas või linna lähedal eramajas või ridaelamus elava pere lemmik. Osteti peamiselt pere teiseks autoks. Väga paljudes peredes sai aga teisest autost kiirelt pere esimene auto.

Loe edasi Acceleristast.